الخميس، 30 أكتوبر 2014

::::: تيته يا تيته ::::: بقلم / مياده محمد


::::: تيته يا تيته :::::
 

تيته يا تيته
يا احمل تيته
يلا تعالى بسرعه قوام
انا هسهر الليله معاكى
ومش رح اسيبك لحظه وانام
يلا قوليلى اذاى انا اكبر
وابقه عروسه الاحلام
اذاى ابقه عروسه بطرحه
ويجينى فارس الاحلام
جايه يا توته
يا اجمل توته
يا جميله جدا وزغنتوته
انتى شاقيه وان هحكيلك
عن الفارس واجمل بنوته
يلا يا تيته انا سمعاكى
بس بصى حبه وراكى
حتلاقى جدو بيعمل شاى
وبيضحك ويقول اذاى
بنت شاقيه تسهر تيته
ويا زمن رايح مش جاى
طب اصبر حبه يا سى جدو
رح تتسلا تيته معاي
قولى يا تيته
البنت بريئه زغنتوته
ف طولها تشبه فطوطه
عاوزه تعيش مع حب كبير
جه الفارس قالها عاشقك
طلعت تجرى عليه وتطير
اتاريه عاوز يغدر بيها
ويجرى يطير ذى العصافير
طبعا شافت جوه عينيه
نظرة غريبه والغدر ماليه
طلعت تجرى تقول انا عاوزه
ارجع زمنى باحلى ما فيه
وافضل طفله جميله بفلونكه
واملك العالم وما فيه
كنت هضيع وياه ف دقيقه
انا هرجع علشان اتعلم
اذاى ابقه انثى رقيقه
ذى حكايه فيلم سعاد
ويا الراجل عم حزمبل
قاعدت تتحايل وتقوله
طب احكيى لى حكايه البلبل
قالها انتى صغيره ع الحب
وعلى العشق ووجع القلب
سامعه يا توته
توته دى نامت جوه حكايه
يلا بسرعه تعالى معايا
يلا يا حاجه همى تعالى
وسيبيها تغرق ف الاحلام
اصل انا عاوزك تحكى لى حكايه
حكايهالفارس لحد ما انام
واغرق جمبك ف الاحلام
يا تيته يا عجوزة
بقلم / مياده محمد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

music