
* ايه ذنبي * للشاعر أحمد جمعه عاشق يتألم :
ايه ذنبي إني أفضل
عايش علي الذكري
وأخاف حتي من بقيت يومي
وأخاف تيجي يا بكره
وأخاف حتي م التفكير
لتضييع مني قدامها كاااام فكره
إطلعي من بالي يا إنتي
وسبيني ف حالي
التفكير فيكي طول الوقت
بيشغلني _ بيقتلني
ومش عارف إن كنتي ناسياني أو فاكره
نفسي أنساكي يا انتي
وأشوف حالي
وأحب من تاني
وأبص لو لحظه كده لبكره
وسبيني ف حالي
التفكير فيكي طول الوقت
بيشغلني _ بيقتلني
ومش عارف إن كنتي ناسياني أو فاكره
نفسي أنساكي يا انتي
وأشوف حالي
وأحب من تاني
وأبص لو لحظه كده لبكره
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق