الأحد، 21 ديسمبر 2014

((( سمعت كلامك ))) بقلم // ايمن عبدالله

 
ايمن عبدالله ابومصري سمعت كلامك 
سمعت كلامك ومشيت وعن عيونك أختفيت وعشان أنا بجد حبيت مقدرتش أنسي مع اني إتنسيت بعدت عنك زي ماقلتي بس أنت عليا ما هنتي طب ليه قلتيلي أبعد كان نفسي معاكي أقعد لحد أخر حياتي يا دنيتي وأجمل أوقاتي كنت اجمل نجمه ف عيون المشتاق لحد ما طلبت الفراق أنا كنت ليكي فدا ياأرق من زهر الندي عمري كان يادوب أبتدا خليتي عيوني تبكي ولكل العشاق بتشكي من نار جفاكي من جحيم هواكي كان حلمي أفضل معاكي بس خلاص مش هترجي فيكي ولا هحلف برمش عنيكي ولا بحضني اللي كان من برد الليالي يدفيكي ومن غدر الزمان يحميكي دلوقت هتكوني لوحدك وهتبعديني عن قلبك طيب سيبيني من بعيد أحبك وأرتوي من شهد شفايفك حاسس إني لسه شايفك إيدك بتلمس إيديا عيونك بتنده عليا متبعدش خليك شويه كل ده راح فين مات الحنين حب السنين ولاجل مين عنك بعدتيني تهت ف غربتي وزاد أنيني عشان خايفه عليا من عشقك يا جنيه أناقدجمالك ودلالك كنت هحقق أحلامك بالحنان والامان وأسعدك طول الزمان ياريتك ما كنتي أتسرعتي ولقلبي وعيوني ودعتي بس أنا لسه عايش بعيد عنك ومش خايف يا أطيب قلب وأروع شفايف خسرتي قلب بيعشقك هيجي يوم وهفوقك بس مش راجع تاني لايامك ولا حتي ف أحلامك اني أقف تاني قدامك عشان مشيت وسمعت كلامك



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

music